tisdag 2 december 2008

Sverige Sverige älskade land

Ja, då var man hemma i Sverige igen. Borta bra men hemma bäst måste jag nog ändå säga trots att jag har haft några av de bästa veckorna i mitt liv där borta i Southport. Precis som alltid när jag jobbat hårt under en intensiv period blir jag sjuk när jag väl slappnar av igen efteråt. Så nu ligger jag med en äckelhosta, feber och huvudvärk. Men det gör väl i och för sig inte så mycket, då har jag ju en godtagbar anledning till att ligga och glo ikapp på alla tvprogram som jag missat när jag vart borta. Har just avslutat mitt Idol- samt One Tree Hill-maraton. Ska strax ge mig in på Gossip Girl.

Mellan allt tv-tittande har jag även lyckats få till lite julstämning här hemma i alla fall. Sjukt jobbigt att fixa när man är sjuk, men med lite julstjärnor i fönstren borde jag väl bli frisk fortare?
Jag älskar julen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem:)Roligt att få läsa dina inlägg igen:)