söndag 14 december 2008

Back in the game

Jag mår bättre idag, mycket bättre till och med. Men det hann bli ännu värre igår innan vi gick och la oss. Min mage kraschade i hop totalt och jag kunde inte annat än att bara gråta av rädsla för alla känslor som jag inte känt på så länge. Jag var nära att återgå till min gamla dosering på medicinen, men jag gjorde inte det. Jag ska inte ge upp så lätt. Mådde mycket bättre när jag vaknade idag.

Vi har en väldigt skön dag idag. Har varit och storhandlat sen har vi bara legat här i soffan och glott på TV och ätit tacos. En väldigt skön dag. Och så ska vi nog fortsätta att ha det nu hela eftermiddagen och kvällen. Inte göra någonting som innebär någon form av fysisk eller mental ansträngning.
Fick låna en bok av mamma i fredags. "Att växa genom möten" av Kay Pollack. Har läst halva ungefär och tycker att han säger väldigt smarta saker ibland. Men mycket är bara blaha också. Ska i alla fall läsa ut den i hopp om att finna lite mer godbitar bland all onödig sörja.

0 kommentarer: