lördag 6 december 2008

My day, today...

Dagen har bara sprungit iväg idag tycker jag. Har varit på kalas och firat min lilla Julia som fyller år och sen har jag varit hemma hos svägerska med familj och tittat på idol. Vi spelade lite Wii också, jag var fruktansvärt usel på tennisspelet. Jag ska nog hålla mig till mitt PS3 där det är knappar som styr istället för rörelser och koordination.

Klockan har just passerat midnatt och jag sitter här och funderar på om jag inte ska ta och sova. Åker till Stockholm i morgon bitti och kommer hem på söndag eftermiddag. Ska på en utbildning genom tjejjouren som handlar om etik i möte med olika människor. Tror det kan bli riktigt intressant.
Är inte direkt sugen på att sova borta igen nu, men en riktig hotellnatt går definitivt före att åka fram och tillbaka två dagar i rad. Danne ska bort han med, så det spelar egentligen inte så stor roll.

Mina tankar finns med dig Tanketroll. Vet hur jobbigt du har det just nu, men det kommer att vända! Snart har du medvind igen! Kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack men du.... ändra gärna till mitt alias i ditt inlägg;)

Anonym sa...

Tack:)