söndag 28 december 2008

Jättefrisk till nyår

Började spela ett strategispel på Zylom för typ 5 timmar sedan. Nu har jag klarat spelet och funderar på hur klockan kunde gå så fort? Man kan ju inte sluta spela vissa spel när man väl har börjat. Danne är på krogen så han borde vara hemma om cirka en timme eller så. Han skulle köpa med sig mumsiga smörgåsar från Subway som vi kan äta till frukost imorgon.
Var ute en sväng idag i alla fall. Åkte till Apoteket för att fylla på alvedon- och nässpraysförrådet och passade samtidigt på att gå in på affären för att handla lite mat. Trodde jag skulle tuppa av på väg tillbaka till bilen sen. Jag är nog inte så frisk ändå. Absolut senast på tisdag måste jag vara jättefrisk! Måste ju hinna handla nyårsklänning och sen så måste man ju vara på topp på självaste nyårsafton. Men vad händer på nyår egentligen? Känns som att alla bara går och väntar på ett bra erbjudande, men det tycks inte komma. Har mina aningar om att det kommer bli nyårsfest hemma hos oss. Brukar alltid vara jag och Danne som får ta tag i saker om ting om det ska bli av. Vad ska ni göra på nyår kära läsare?

0 kommentarer: