fredag 26 december 2008

Sängliggande

Jag kunde sova mycket bättre i natt. Vaknade med frossa vid halv 4-tiden och fick fylla på med ny alvedon. Men jag kunde somna om efteråt igen. Vaknade för ungefär en timme sedan och ligger här i sängen och funderar på vad jag orkar ta mig för. Jag har kommit fram till att alla sysslor för dagen måste kunna skötas från sängen. Försökte gå ner på nedervåningen i går kväll och det var så sjukt ansträngande att huvudet började pulsera ännu värre. Får nog pina mig själv kvar i sängen hela dagen idag. Det skulle absolut inte vara några problem alls om jag hade varit frisk, då skulle jag mer än gärna ligga här och slöa. Men nu när jag är sjuk och inte har möjligheten att göra något annat så är det helt plötsligt inte alls lika glamouröst. Tack och lov för min bärbara dator!

0 kommentarer: