fredag 12 december 2008

Det stora julbadet

Jag är otroligt sugen på att umgås med människor idag... Göra något roligt! En privatfest skulle kännas guld. Men vad jag har hört om kvällen hittills verkar det som om de flesta ska vara hemma och göra ingenting. Danne ska iväg och ha pokerkväll med några kompisar. Så förmodligen blir det väl tv-mys med Idol-finalen tillsammans med mor & far ikväll. Men det kan nog vara ganska skönt det med.

Nu ska jag i alla fall ta ett varmt bad... Raka benen, kroppspealing, ansiktsmask och insmörjning. En helt ny människa ska jag känna mig som inom ett par timmar. Självklart ska jag lyssna på Julradio också för att känna lite julmys nu när det börjar närma sig. Och det är faktiskt ganska lätt att hitta den känslan när snön öser ner utanför fönstren och det är alldeles vitt överallt. Ja, vi kan ju kalla det för det stora julbadet.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det låter! Ibland behöver man en ricktig "egenkväll", speciellt med julstressin i öveigt...
Lotta!