tisdag 30 december 2008

Freedom

Det har varit en ganska bra dag idag. Känner mig fri från min säng, som numer känns som en sjuksäng. Jag riktigt känner hur bakterierna bryts ner i mig nu och jag blir piggare för varje timme som går! Danne däremot har börjat bli sjuk nu, hade vi ens kunnat räkna med annat? Hoppas att det inte bryter ut lika mycket på honom bara.
Har utöver Tuna Park besöket på eftermiddagen varit hemma och haft det mysigt bara. Danne har en vän över på besök och vi har käkat gott och suttit på nedervåningen och tittat på fotboll, snackat skit och spelat spel. Precis en lagom dag helt enkelt!

Ska för övrigt tillägga att jag just satt och tänkte på en lustig sak. Finns det bloggar som varierar mer känslomässigt än de som är skrivna av oss med panikångest? Jag är mycket tveksam. Men det är ju så det är, ena dagen är perfekt medan man nästa dag bara kan vilja gräva ned sig. Idag har det nog varit en medeldag. Det är liksom som en väldans känslomässig berg- och dalbana. Men det hart väl sin charm det med... eller?

0 kommentarer: