fredag 19 december 2008

En oväntad vändning

Nu är klockan strax nio och jag får gå och sova om jag vill. Men nu har vi precis ätit en mysig middag och placerat oss på nedervåningen för att se lite på TV. Vill inte sova riktigt än. Det är ju så mycket mysigare att mysa. Tror dessutom att det skulle komma en komedifilm med tema jul på TV snart, så det kan ju bli en bra avrundning på denna dag. Och att somna i från filmen i Dannes famn är ju inte helt fel det heller. Jag mår bra just nu, riktigt bra. Och då har jag faktiskt fått en riktigt positiv vändning på mitt tänkande. Jag har fått för mig att jag mår bättre för att jag sänkt min medicin, att det var dags att göra det och att kroppen därför reagerar positivt. Vart kom denna underbara tanke ifrån? Jag är inte den som är den och tänker börja fundera över den saken. Tanken får bara finnas där, och jag ska njuta av den så länge den stannar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag sökte på google om Mia Törnbloms föreläsningar, och då kom din blogg upp och du berättade att du hade vart där =) Hur mycket kostar det att gå på föreläsningen? Jag hittar knappt någon info på hennes hemsida! Kram :)

Jenny sa...

Hej! Jag är inte säker då jag kom över fribiljetter den gång jag gick pga av att jag hade någon som kände henne privat. Jag tror inte att biljetterna kostade mer än 500 kr, men det kan säkerligen variera beroende på vart föreläsningarna är (hur mycket hyra det är på lokalen hon föreläser i). Det bästa du kan göra är nog att maila henne själv. Kram