måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan!

Nu är det snart julafton. Jag har sjukt mycket som jag ska lyckas pressa in dessa två dagar innan. Jag är nu hemma hos mamma och ska baka det sista. Ikväll har jag möte på jouren och någonstans måste jag pressa in lite tvättning av kläder. Det skulle vara så enkelt om vi hade haft vår tvättmaskin inkopplad (nu måste man ju anpassa sig till bokad tid). Sedan måste vi klä granen ikväll också, det blev inte av igår.
I morgon ska jag städa av lägenheten så den är fin över julen, sen ska jag vara barnvakt till tvillingarna på eftermiddagen... Har en hel hög julklappar som jag måste slå in också, men det kanske jag kan hinna med när degen jäser idag... hum... ja det gäller att vara effektiv. Och kvällen i morgon, ja då är det ju mys med familjerna med skinksmörgåsar och julmusik! Precis som det ska vara!
Danne jobbar mellan 11-19 nu de sista dagarna innan julledigheten, det är väldigt skönt då man får lite extra tid på kvällen innan han måste nanna kudde.

Nu måste baket ta fart här! :)

0 kommentarer: