torsdag 11 december 2008

Biverkningar?

Jag har kännt av lite obehag i kroppen idag som jag tror har samband med minskningen av medicinen. Det känns som att det går darrningar genom hela kroppen, och om jag inte minns helt fel var det någon som hände när jag startade med medicinen också. Det är inga darrningar i den form att jag skakar när jag ska skriva med en penna, det är mer inuti kroppen som det känns. Det är absolut ingenting som stör mig nämnvärt, men det är ändå lite obehagligt. Jag vill inte gå in och läsa om min medicin på FASS, för jag vet hur jag är när jag ser en massa biverkningar.. då kan dom lätt komma till mig :)

Har inte gjort så himla mycket idag. Var i skolan i några timmar och hade en introduktion till medicinsk grundkurs (mycket om mediciner nu). Sen var jag hos mamma och lunchade och sen låg jag och Danne och hade mysigt på soffan, så mysigt att vi både slocknade och vaknade ett par timmar senare. Men det var skönt, för allt utom min nacke. Men den är för övrigt så mycket bättre idag, har inte ens behövt tagit någon smärtlindring.

Nu ska jag baka en mjuk sockerkaka, mums!

0 kommentarer: