fredag 19 december 2008

Julbak

Julbadet är avklarat, jag känner mig renare än någonsin. Jag tänkte nu fortsätta dagen med tema jul genom att strax åka hem till mamma och ha lite julbak. Lussebullar och något mer smaskigt ska det bli. Jag bara älskar att jag har fått den riktiga julkänslan i år, då är det så himla mycket roligare att göra alla juliga saker.
Jag känner av tröttheten i huvudet nu, men jag försökte somna ett par timmar förut vid 9-tiden och det var helt omöjligt. Det är nog lika bra det ändå, kommer bli en väldigt god sömn i natt har jag på känn. Och i morgon är det lördag, vilket innebär att min älskling är kvar i sängen i morgon bitti! Underbart!
I morgon har vi ganska fullt upp. Ska först med Danne och min svåger hem till mormor Stina och hälsa på. Vi har inte varit där sedan morfar gick bort så jag räknar med ett ganska tungt besök. Men skönt att ha det gjort innan vi ses på julafton. Efter det ska vi vidare på lite julklappsshopping. Och senare mot eftermiddagen/kvällningen så ska jag på mysa med tvillingpojkarna igen! Var så länge sedan nu, senast var deras ettårsdag i slutet av sommaren. Vill ju inte att dom ska vara rädda för mig på julafton, så det är lika bra att påminna dom lite om mig innan dess :) Mysdag!!

0 kommentarer: