fredag 19 december 2008

Me, myself and I

Det var mysigt att få kramas lite med Danne innan han gick till jobbet nu på morgonen. Vi kröp ner under ett täcke i soffan och småpratade. Nu har han gått och det är precis lika tyst här som för en timme sedan. Här sitter jag, ensam med min hallon-Ramlösa, och funderar. Eller egentligen funderar jag på vad jag fundera på. Funderar man då? Eller är det mer som en planering inför ett framtida funderande? Ja, ni hör själva hur tankarna går när man ska vara uppe så här tidigt på morgonen. Det kan inte vara hälsosamt.
Nu hör jag P3:s nyheter för nionde gången sedan jag vaknade. Precis samma slinga som rullar om och om igen. Håller mig i alla fall väl uppdaterad.

Typiskt, nu tog hallon-Ramlösan slut. Så nu sitter jag är; Me myself and I.

0 kommentarer: