onsdag 10 december 2008

Ringaren i Notre Dame?

Efter att jag var hos naprapaten har jag varit väldigt öm, vilket han sa att jag skulle vara. Innan jag gick dit hade jag som uppsvullnader över några nackkotor och över några kotor i ländryggen. Nu är svullnadena bra mycket värre och jag börjar föreställa mig stora ringaren i notre dame-pucklar på min rygg. Men så långt ska det väl ändå inte behöva gå. Jag skulle behöva äta antiinflammatoriska tabletter för att få bort svullnaderna i och med att inflammationerna skulle försvinna. Problemet är dock att många av de tabletterna (som Ipren till exempel) fungerar inte ihop med min andra medicin. Så jag måste ta och prata med naprapaten på måndag om vad jag kan ta istället. Fungerar antiinflammatoriska krämer? Jag känner mig väldigt skeptiskt ställd till dom. Tills vidare fungerar ju i alla fall alvedon i smärtlindrande syfte.

0 kommentarer: