tisdag 6 januari 2009

Bloggjakt

De senaste dagarna har jag varit på jakt efter nya läsvärda bloggar att följa. Jag har hittat en del kap som har åkt in på min topplista. Louisestyle är bara 14 år och redan en fantastisk fotograf, hon tar jättefina bilder och hon är helt fantastiskt duktig på att göra om bilder i photoshop, titta bara här: En annan blogg som jag hittat är Autopilot som är en väldigt nystartad blogg. Jag fastnade redan för hans första två inlägg eftersom de var så ärliga på något vis. Han är i 20-årsåldern och lever ett liv som så många skulle vara avundsjuka på enligt honom själv. Men han vantrivs på sitt fantastiska jobb och bland de fina krogarna på stureplan. Helt klart läsvärd!

365 saker du kan göra åkte in på topplistan den med, just för att den är lite annorlunda och en rolig idé. De lägger varje dag upp nya idéer på vad man kan göra för att få en lite bättre eller roligare tillvaro. Det är alla möjliga konstiga saker, titta så får ni se!

Den sista länken som jag har lagt till är till Isabella Löwengrip, även kallad Blondinbella. Jag vet inte varför jag läser den egentligen, men någonting gör att jag fortsättar att gå in och titta där. Och något måste väl bloggen ändå ha eftersom den är Sveriges mest lästa?

Jag ska fortsätta min jakt efter nya guldkorn i bloggdjungeln! Har ni några bra länktips?

2 kommentarer:

Unknown sa...

365 saker var en rolig och annorlunda sida! :) Kul när man hittar trevliga bloggar..så även din! Tack för trevlig läsning.
Må gott...

Anonym sa...

Hej du!
Sånt här blir jag bara glad av! Tack, tack, tack! :)

Take care!