torsdag 15 januari 2009

Längtan..

Jag längtar så otroligt efter den dag då Danne vill ha barn. Det går inte och förstå hur gärna jag vill ha barn nu! Jag skulle ge upp allt annat om jag bara fick bli mamma. Det finns inget som jag önskar mer på denna jord. Ingenting. Jag vill bära på mitt barn i nio månader och sedan vill jag älska mitt barn gränslöst resten av mitt liv. Jag vill hålla det lilla knytet i min famn och ge den all den kärlek jag har. Varför vill han inte? Varför har han inte samma längtan som jag? Hur kan man inte ha denna längtan i sig? Min längtan blir knappast mindre när alla omkring mig blir gravida och skaffar barn hela tiden. Ibland blir jag så frustrerad inombords att jag bara vill skrika rätt ut. Jag trodde aldrig att man kunde känna så här starkt inför någonting. Det är en helt sjukt mäktig känsla där hela min kropp och själ bara skriker efter att få bli gravid.

Jag önskar... åh vad jag önskar..

0 kommentarer: