onsdag 28 januari 2009

Huvudvärk

Idag är första gången på väldigt länge som jag har haft noll inspiration till att blogga. Jag brukar vanligtvis få sålla bland allt jag vill skriva av mig, men idag.... nej, inte ett dugg har jag haft att skriva. Men skrivarlusten har kommit tillbaka lite nu på natten när jag sitter här i min ensamhet.

Jag har haft huvudvärk hela dagen idag och har därför inte orkat sätta mig in i den nya kursen. Känner att jag har spända käkar och kan därför ganska snabbt konstatera att det handlar om spänningshuvudvärk. Istället har jag storhandlat, lagat mat, badat skumbad och slappat framför TVn. Någonstans där emellan så gjorde jag månadens ångestsyssla - jag betalade räkningar. Det är nog det värsta som händer varje månad. Ekonomi orsaker en hel del ångest för mig nu för tiden. Men jag ska inte klaga, jag lever ju bra mycket bättre än många andra människor här på jorden.

Jag känner att jag har massor med kreativitet i mig som vill komma ut. Men min inspirationsmätare står på minus. Vad gör ni när ni är kreativa kära läsare?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag ville bara säga att jag tycker din blogg är så fin! Kram L