lördag 10 januari 2009

Gårdagen & Idag

Jag hade visst inte så mycket tid till att blogga igår. Var först nere på stan och shoppade en ny skjorta, ett halsband och små söta babykläder till min kusin som är beräknad nu till den 15e! Köpte flickkläder då jag bestämt mig för att det ska bli en flicka, i annat fall får det väl bli en väldigt söt pojke i klänning, haha! Sedan var jag hemma hos mor & far i några timmar och hälsade på och efter det var det tydligen bowling som stod på schemat igen. Vissa hade fått mersmak från senast! Det var jag, Danne, Axel, Hanna, Edin och Collin som spelade och vo hade riktigt roligt där med våra lagtävlingar som alla gick in i helhjärtat. Efter bowlingen följde Axel och Hanna med oss hem för lite filmkväll. Det blev Oceans 13 som vi tittade på, och den var faktiskt rätt så bra!

I morse stod väckarklockan på 08:00 och det var två väldigt trötta personer som försökte ta sig upp för att åka och pimpla. Ett samtal till pappa bara några minuter senare gav oss informationen att fisket var inställt på grund av att det blåste för mycket. Vi var ganska nöjda med att somna om igen.

Ikväll kommer en hel drös med vänner hem till oss för att förfesta lite innan vi går ut på krogen och dansar natten lång! Känner mig ganska sugen på det just nu och jag hoppas att känslan håller i sig. Vet dock att känslan 8 gånger av 10 försvinner när jag väl ska gå ner på krogen. Men jag är ändå hoppfull för kvällen!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Önskar en trevlig kväll på krogen.:)
Må gott