fredag 9 januari 2009

Musikblogglek

1. Sätt din musik i MP3n eller i datorn på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!

Mina frågor och svar:
1. Hur mår du idag? Sexy Love
2. Kommer du komma långt i livet? I'm Yours
3. Hur ser dina vänner dig? I remember you
4. Kommer du gifta dig? The way you look tonight
5. Vad är ditt livs theme-song? Pictures med Kid Rock & Sheryl Crow
6. Vad är ditt livs historia? I wanna grow old with you
7. Hur är skolan för dig? Everything I do I do it for you (ööööh...)
8. Hur kommer imorgon vara? Chariot (Är inte det en stridsvagn eller nåt?!)
9. Hur kan du komma framåt i livet? Truly Madly Deaply
10. Vad är det bästa med dina vänner? The greatest love of all
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Eyes without a face (hallucinationer igen?!)
12. Vilken sång beskriver dig bäst? You're the inspiration (haha, of course I am)
13. Hur är det med ditt liv? I just called to say I love you
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? I finally found someone med Bryan Adams
15. Hur ser världen på dig? Jag gråter inte mer
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Angels (jag väljer att tolka det på ett bra sätt)
17. Vad tycker dina vänner om dig? Our love is unconditional
18. Har du en mörk och djup hemlighet? I'll stand by you
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Bed of roses
20. Hur kan jag göra mig själv glad? She holds a key
21. Kommer jag någonsin ha barn? Easy (haha.. ja..)
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Please forgive me
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Let me love you
24. Vad är några tips till mig (3 kommande låtar)? Just died in your arms tonight, Cop stop, Your song
25. Hur kommer jag bli igenkänd? Lovelight

Jag det var lite roligt det här faktiskt. Lite som horoskop, man kan tolka allt på det sett man vill tolka det. Jag skickar vidare denna blogglek till Tanketroll & Malve!

1 kommentarer:

malve sa...

Jag måste tyvärr passa. När det gäller musik är jag lite gammeldags och lyssnar på skivor.