fredag 23 januari 2009

Till mina läsare

Jag sitter och tittar över lite statistik på min blogg den senaste månaden och kan inte låta bli att bli förvånad över hur många människor som faktiskt följer min blogg. 1162 besök har jag haft den senaste månaden, av totalt 328 unika besökare. Totalt har jag fått kanske 10 kommentarer. Det jag kan konstatera av detta är att ni läsare är usla på att kommentera! Jag vill ha mer kommentarer! Ni kan ju börja med att besvara dessa frågor, skulle vara intressant att veta:

Varför läser du min blogg? Vad tycker du om att läsa om? Är det något du vill att jag skriver mer om?

Jag har nämnligen kommit på att jag inte endast skriver min blogg för mig själv. Jag skriver den också i hopp om att kunna dela med mig av mina erfarenheter och kanske kunna hjälpa eller inspirera någon av mina läsare. Jag har ändå mellan 30 och 70 besök varje dag, så något måste ju ha gjort att dessa läsare fastnat?

Nu blir det ingen uppdatering innan jag fått höra era åsikter ;)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hej hopp..försöker skriva när jag kikar in..inte alltid men ofta..är ju ganska ny läsare hos dig:)..läser din blogg för att den ÄR läsvärd..just för att du delar med dig..
Jag kommer tillbaka och du står på min bloggtop! Må gott:)