onsdag 7 januari 2009

Terapi-forum

Jag har tidigare sågat sidan SPS av den anledning som Tanketroll skriver om här, när hon nu tog upp ämnet igen tänkte jag titta om jag kunde hitta någon alternativ sida som var bättre. Jag hittade då http://www.terapisnack.se/. Där kan man diskutera, fråga och läsa om alla möjliga olika problem. Det kan var allt från fobier för hundar till svår panikångest, psykopati eller ADHD. Ja, allt som man kan gå i terapi för helt enkelt. Jag tror att den sidan kan hålla sig mycket bättre inom ramarna för vad som är rimligt då den drivs av riktiga psykologer och terapeuter som kan ge "expertråd". Man kan självklart även diskutera och prata med andra drabbade personer. Har inte hunnit kolla upp sidan så himla mycket, men den verkar vara väldigt bra! Ska titta in sidan lite mer någon dag när jag känner att jag har mer motivation.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hej! Såg att någon ny hade länkat till mig, så roligt! Kul att du läser.

Jäklar vilken flitig bloggare du är! Massa inlägg varje dag. Imponerande.

Jenny sa...

Hej! Ja, jag tyckte att din blgg verkade intressant! Jag är en mycket flitig bloggare i perioder, just nu har jag haft en ganska lång bloggperiod. Man får ju så mycket extra tankar under vinterhalvåret!