måndag 19 januari 2009

Tabubelagt problem

Jag har lite smått panik just nu, och det är inte över något trevligt. Jag har fått några hemskt envisa vårtor under fötterna. På högerfoten sitter dom på stortån och på vänsterfoten sitter de på lilltån. Allt började med en liten jävel som sedan har spridit sig vidare. Jag håller på och behandlar med apotekets vårtmedel för fullt. Fotbad, filning och medel. Men jag vettefan hur det fungerar, tycker mest att det ser ut som att tårna skalas av mer och mer och snart kommer det väl inte finnas någon tå kvar. Usch, det är ett ganska pinsamt problem.

Hur blir man bäst av med den här skiten?! Läste några tips om nagellack eller att ta bananskal, men det känns aningen tveksamt.

2 kommentarer:

malve sa...

NÄr sonen hade vårtor köpte jag nåt nytt mojjs på Apoteket som frös bort vårtan. Lätt och smidigt!

Jenny sa...

jo men de e de jag har gjort, men de tar ju så lång tid!!