tisdag 6 januari 2009

Dreamhouse it is

Inom loppet av en halvtimme har våra planer ändrats drastiskt, kanske var det moset som gjorde det? Vi struntar i bion och tar en kväll hemma i soffan istället. Filmen Drömkåken går ju på TV4 kl 21, och den är ju bara så klockren! Björn Skifs och Susanne Reuter i en och samma fantastiska film. Visserligen har vi filmen på DVD, men det är ändå lite roligare att se filmerna när dom går på TV, hur kommer det sig? Reklamen är ju ett stort störande moment, men ändå kan jag föredra att ha det så än att slänga in filmen i DVD-spelaren.

I morgon är det begravning av Dannes morfar.. Tungt.. Jag har förnekat det så länge som möjligt men nu känner jag hur oron börjar fylla min kropp. Men jag ska försöka att tänka på annat, ingen idé att gå igenom de där hemska känslorna massor av gånger. Det får räcka med imorgon.

0 kommentarer: