torsdag 22 januari 2009

Och vad händer då i helgen?

Egentligen skulle jag ha spenderat helgen på ett mysigt hotell i Stockholm och gå en givande utbildning, men det blev av olika anledningar inställt och andra planer får smidas. Imorgon ska jag färga håret, dark bronze hette färgen jag valde. Ska nog klippa lugg också! Sen på lördag så ska jag festa med Elli och några andra (vet inte riktigt vilka än). Danne är i Stockholm hela lördagen för att shoppa och gå på hockey. Kanske kommer de och festar med oss om de inte är för trötta när dom kommer hem.
Ska försöka få in lite plugg till provet också varje dag under helgen. I morgon kan jag ju göra det under de timmar som jag tvättar den där omskriva tvätten. Lite tråkigt att Danne jobbar till 23:00 imorgon också, det är ju ändå fredag. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon kväll ännu.

Vad ska ni göra?

0 kommentarer: