fredag 23 januari 2009

Min dröm!

Mitt illamående har lagt sig en del, men det rumlar omkring i magen som tusan och jag har huvudvärk. Danne mådde inte alls bra när han gick hem så han stupade i säng nästan direkt. Och nu ligger jag här på soffan i mörkret och kan inte sova. Jag kom förresten på vad det var för en dröm jag hade haft igår natt som har förstört hela min dag. Jag kom på det idag när vi åkte förbi pizzerian här utanför, helt plötsligt fick jag bara upp massor av bilder i huvudet. Jag har inget direkt sammanhang i drömmen men jag vet att jag var rädd, att pizzerian blev sönderslagen och att det var skjutvapen överallt. Jag gömde mig på balkongen. Mer än så kommer jag inte ihåg, och mer behöver jag inte heller komma ihåg för att veta varför jag mådde skit redan när jag vaknade. Jag undrar varför jag påverkar så sjukt mycket av det jag drömmer?!
Alltid när jag har haft en sån där dröm där jag har varit riktigt rädd så tycker jag inte om att gå och lägga mig nästa natt. Jag tror att jag ska komma in i samma dröm igen. Men det sker ju i princip aldrig.

0 kommentarer: