torsdag 15 januari 2009

Målarbok

Nu hade min kreativitetsklåda gått över styr och jag ägnade mig åt något som jag gjort så många gånger förr. Måla i en målarbok! Även om jag älskar att vara kreativ så är jag inte tillräckligt kreativ för att bara sätta mig med ett blankt papper framför mig. Då blir det oftast ingenting. Det är ganska skönt att sitta och fylla i färdigritade linjer med härliga färger. Det blir lite som terapi. Precis som när man bygger pussel. Så där lagom mental träning och tömning av all gammal information som ligger och skräpar i hjärnan. Dessutom är det faktiskt ganska roligt.

Nå, är jag en tallang?

1 kommentarer:

malve sa...

Målarbilder är väldigt avkopplande, tycker jag.

Här är en länk till en sida med bilder att färglägga, från olika filmer: http://www.coloring-book.info/coloring/