måndag 5 januari 2009

Nyttigt snacks

Morötter och dipp blir snackset till hockeykvällen (natten). Precis enligt mitt mål för året blev det ett hälsosamt alternativ som dessutom är jättegott. Det ska bli sjukt spännande att följa matchen i natt. Och att få äran att lyssna till Niklas Wikegårds härliga uttalanden gör ju knappast saken sämre.


Har just avslutat mina jourtimmar och det blev två väldigt intensiva timmar, så nu är jag ganska slut i huvudet. Funderar på om jag ska lägga mig i tv-soffan eller i ett varmt bad. Jag borde visserligen inte bada så mycket som jag gör nu på vintern, min hud blir alldeles uttorkad och kliar. Smörjer mig med oljor, bodylotions och bodybutter men det verkar inte göra varken från eller till. Blir ju likadan varje år och det verkar inte finnas någon bot. Någon som har några tips?

0 kommentarer: