tisdag 13 januari 2009

Maribelle

Efter denna dag mår jag mycket bättre. Har spenderat kvällen ute hos min kusin i Borsökna. Som jag skrev tidigare är hon beräknad att föda nu den 15:e (jag har dock tippat på den 23:e). Magen var så fin! Jag kände en liten rumpa och en fot som rörde sig där inne, men för det mesta verkade hon/han ligga och sova. Om det blir en flicka så ska hon heta Maribelle (jag är heeelt hundra på att det blir en flicka), så sött namn! Självklart kom min enorma barnlängtan fram så otroligt mycket när jag träffade henne. Åh gud, vad jag vill bli gravid! Tänk om saker och ting var lite annorlunda och det skulle passa in perfekt. Jag längtar till den dagen då jag kommer plussa.

Nu ska jag unna mig att krypa ner i soffan och titta på nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl. Älskar tisdagar när de nya avsnitten kommer!

0 kommentarer: