lördag 31 januari 2009

Sovrumsmys

Sitter hemma hos mina svärföräldrar nu. Svärfar och Danne glor på hockey, svärmor står i köket och lagar tacopaj och jag har just suttit i massagstol med värmekudde runt nacken; Skönt att mjuka upp sig lite. Jag somnade ju på soffan igår igen (%!!/¤"@) så nu är jag rackarns stel och har värk igen.

Jag längtar hem till vårt mysiga sovrum. Det blev ett helt annat rum nu med ommöblering och sänggaveln. Jag har aldrig riktigt tyckt om att vara där inne, men jag tror att det blir ändring på det nu. Jag har till och med städat garderoben idag, så nu är allt på topp där inne! I kväll ska vi ha hem lite folk, och för första gången så kommer sovrumsdörren att få stå öppen. Jag ska tända lite mysiga ljus där inne (precis som öööverallt i övriga lägenheten). Mina ljus börjar dock sina så snart får det bli ett besök på Ikea igen för att fylla på lagret.

Oj, nu låg visst hockeylaget under med 4-0 och vi behöver inte titta mer. Hem och mysa istället!

0 kommentarer: