tisdag 6 januari 2009

Potatismos & Bio

Jag har för första gången i mitt liv gjort egen potatismos (pinsamt, jag vet). Väldigt konstigt med tanke på att jag aldrig någonsin fått pulvermos hemma hos mamma och pappa. Men det är ren lathet faktiskt, men från och med nu är det ändring på det! Nu ska maten lagas ordentligt! Har inte smakat på det än, fisken är fortfarande i ugnen. Men jag vet att det är godare än det där äckliga pulvermostjafset.

Ikväll är det bio som står på schemat igen. Vi ska gå på Allt flyter av Måns Herngren och vi känner för att se något lättsamt, eller så ska vi se Changeling av Clint Eastwood om vi känner för något spännande. Den sistnämnda har dock Angelina Jolie i huvudrollen och jag har lite svårt för henne i filmer. Men kanske ändras den åsikten idag, vem vet!

0 kommentarer: